Bannerek

This is the place for everyone who loves Teddies as much as I do...

niedziela, 21 listopada 2010

Misią być

Oto misia Cleo, która właśnie dziś przyszła na świat :) Cleo jako że jest kosmatą misiową damą, uwielbia się przytulać i ogrzewać swoim futerkiem najbliższych. Oprócz tego zna się doskonale na modzie, śledząc na bieżąco nowinki ze świata fasion i urody. To misia o dobrym serduszku, która marzy o wielkich przygodach, chociaż - powiem Wam w tajemnicy- jest typowym misiem kanapowym :) Z misią Cleo każdy zimowy wieczór będzie przytulaśny i cieplutki.






Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Śliczne oba, ale już pisałam Ci na Wizażu, że misia Cleo jest niesamowicie piękna - wspaniała przytulanka (mam słabość do misiów):))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    poznałam misia Cleo na allegro lecz nie zdążyłam powalczyć by stał się mój. Czy jest szansa by narodził się brat lub siostra blixniaczka? Z miłą chęcią bym ją kupiła. mój kontakt: angoba666@gmail.com
    Bardzo ciepło pozdrawiam
    kolekcjonerka Julia

    OdpowiedzUsuń